četvrtak, 9. siječnja 2014.

Novi početak



Heej piplsi!Da evo ga malo da uredimo ovaj blog i da počnemo nešto novo.'POČNEMO' i 'UREDIMO'haa? pitate se u množini je hahs.E pa sve ćete čuti i vidjeti.Ovako znači:

Ja i jedna osoba smo odlučile da napravimo zajednički blog,ustv ja njoj kažem 'hej hajd da napravimo zajednički blog' i kaže ona hajd,pa ovaj pošto smo mi baš starije blogerice i mi smo imale dosta blogova zajedno i ono uvijek zaboravimo lozinku korisničko ime i tako ili nemamo vremena za pisati pa se to sve zaboravi.Sad mi pošto imamo više blogova kojima ne znamo šifre ona ima jedan viška blog na kom smo bile mi adminke a ja sam imala 2 onaj jedan teenager kom sam zaboravila šifru i ovaj kome sam se sjetila šifre.Znači ovaj blog ćemo nas dvije pisati zajedno.Probat ćemo da održavamo blog i da budemo aktivne ako nas ne zaustavi škola :/.Ali opet pokušat ćemo da što bolje pišemo,da bude što više popularniji blog,da uredimo što bolje možemo i sve ono što nam je potrebno :))


Šta ćemo uraditi s blogom?

Pa ovako promjenili smo ime,promjeniti ćemo dizajn,onda postovi će biti kvalitetniji naravno da će  biti kad su tu dvije autorice koje imaju svoje popularne blogove ;)Znači sve što se može urediti uredit ćemo :))
Ko je ta čuvena osoba??
Ta osoba je .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mirror is my love(Lejla) Eh da ja se nadam da ste i vi sami pretpostavili pošto smo mi uvijek zajedno imale blogovve.Evo malo factova o nama:
Kako se zovete?Elma i Lejla
Koliko imate godina? Elma-12 Lejla 13 :)
Koji ste razred? Elma-VII.Lejla-VIII
Nabrojte svoje blogove?Lejla-teensvijet.bloger.hr/ taj blog vodim samo ja :) i imam winxicesuzakon.bloger.hr/ taj blog smo zajedno imale ja i Elma awss <3 Elma-whatmakesyoubeautiful.bloger.hr/ eh da to je moj blog koji redovno pratim,teenagersvijet.bloger.hr/ tom sam zaboravila šifru,i ovaj :D
Koje blogere imate u prijateljima na fb-u?Elma-Elma,Nejra,Alma,Amina,Lejla-Lejla-Amina,Elma, hih nemam puno awss *-*
Naj boja?-Elma ljubičasta i siva,Lejli ljubičasta,plava,crvena hihs
Naj parfem?Obje our moments i ja ko i lejla dezedoranse preferiram HAHHAHHAH :3
Šta trenirate?-Lejla-teakwon-doo,Elma-mami i babi živce awwwww ahahah <3
Imate dečka?-Obje nee haha awss *-* i ne treba naam :D
A sipmatiju?-Lejla ne,Elma možda HAHAHAHHAHA :3
Jel imate svoj dnevnik?-Lejla-da hihi,Elma-pa dva put sam pokušala to voditi ali nije mi uspijevalo i bilo je dosadno haha :))
Naj film?-Lejla-two guns,shooter,titanic,strumf,Elma-ovako ja sam pregledala previše akcionih filmova od kojeg ne znam ni jedno ime hahhahahhahah ublehaa xp
Koga slušate?-Lejla:LM,1D,Ariana,sve strane i neke naše domaće hahs ;),Elma:LM,1D,Cimmorelli,Katy,Selena,Taylor,Justin,ma svee ahaha i one naše xd
Šta ste vi?-Lejla-Mixer,Directioner,Arianator;Elma-Mixer,Directioner,Selenator,Swiftie,Katy cats.... itd


Ja mislim da ste nas dovoljno upoznale.Mislim da vam se svidio ovaj post iako nije nešto,ali opet je uvodni ja i Lejla sad idemo da uređujemo blog i da sve uradimo šta je još potrebno.Komajte i pomozite nam u radi awss :)







By:Admin_Team <33


4 komentara:

  1. hej super post i blog vam je ekstra.dizz je super i predobar je.nadam se da ce vam blog biti popular i da ce te redovno psati.to ti je od mene.alma=)

    OdgovoriIzbriši
  2. Okej,ovo možda neće biti jedan od dužih komentara ali ipak dizajn mi je prezakon i već sam ti to rekla šta da kažem još o njemu,odlično ga je Lejla napravila ... :) želim vam puno sreće i baš je super što ste ga zajedno napravile.i ja i aida smo nešto mislie al to je bilo još u augustu.,stvarno moram reći ubija me ovaj dizz.. stvarno mi je drago da ste na blogspotu jer svi su većinom na onom index kako već i onda moram da 50000 komentara napišem..eto to je to o ovome..drago mi je zbog vas i nadam se da će vam blog biti uspješan.. to je to ....iamforeverdirectioner.blogspot.com emma icat

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej post vam je super,blog ste odlično uredile i baš mi se sviđa,zanimljiva domena HAHHAH' dizajn je predobar :** želim da vam blog uspije i da bude popularan,odgovori na pitanja su prejaki hah :$$ ,znala sam da je ono Lejla,pošto sad nemam vremena kad post bude konkretan komat ću vam duže :** btw. ima novo kod mene pa komajte ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je da imate zajednički blog hehe.Super dizajn i ime;) Factovi su odlični,ček kako se zovete vas dvije na fb? Nadam se da će vam blog uspjeti i komajte kod mene novo

    OdgovoriIzbriši